معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۹۰ درصد از طرح های مصوب اشتغال تا اختتام ماه جاری

پرداخت تسهیلات ۹۰ درصد از طرح های مصوب اشتغال تا اختتام ماه جاری كاروخدمت: معاون اقتصادی استاندار قزوین تاكید كرد: بانك ها موظف به پرداخت تسهیلات ۹۰ درصد از طرح های مصوب اشتغال تا اختتام دی ماه جاری هستند.


به گزارش كاروخدمت به نقل از ایسنا، منوچهر حبیبی روز گذشته در نشست كارگروه اشتغال استان اظهار نمود: عملكرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جذب تسهیلات اشتغال زایی بسیار ضعیف است و به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

وی اظهار داشت: سازمان جهاد كشاورزی با جذب هزار میلیارد ریال طی 9 ماه گذشته رتبه اول اشتغال زایی را در میان دستگاه های متولی به خود اختصاص داده اند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: تلاش مدیران جهاد كشاورزی برای جذب تسهیلات قابل تقدیر بوده و باید از این دستگاه كه همسو با سیاست های كلی نظام پیش می رود قدردانی كرد.

وی اشاره كرد: عملكرد بانك ها در اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال زایی باید بیش ازپیش مورد رصد قرارگرفته و تا آخر سال جاری تمام طرح های معرفی شده به بانك ها، تسهیلات موردنظر را دریافت نمایند.

حبیبی اظهار نمود: دستگاه ها در معرفی طرح ها به بانك ها در اشتغال زایی كوتاهی نكنند چراكه عدم معرفی طرح ها به معنای ناكارآمدی و ناتوانی مدیر است.

این مسئول اشاره كرد: بانك ها موظف می باشند تا اختتام دی ماه سال جاری 90 درصد طرح های مصوب شده همسو با سیاست های كلی دولت را پرداخت كرده و تا اختتام بهمن ماه امسال این رقم را به 100 درصد رسیده و طرح نیمه كاره و معطل شده در بانك ها وجود نداشته باشد.

وی عنوان كرد: اشتغال و سرمایه گذاری جزو نیازهای اساسی كشور است و باید همه مسئولان در این حوزه جدی تر و پررنگ تر از گذشته عمل كنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اشاره كرد: با عنایت به تسهیلات و امكانات خوب دولت در بخش اشتغال زایی باید با روان تر شدن امور توسط بانك ها و دستگاه های متولی بستر سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر را در این زمینه شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینكه دغدغه همه مدیران باید كمك به اشتغال باشد، اشاره كرد: با احداث اشتغال لطمه های اجتماعی رو به نزول خواهد گذاشت و همین طور رضایت مندی و امید به آینده با سیر صعودی روبرو خواهد شد.

حبیبی با تاكید بر اینكه اشتغال زایی از شاخص های مهم و اساسی ارزیابی عملكرد مدیران دستگاه های اجرایی استان به حساب می آید، تصریح كرد: دستگاه های متولی با برنامه ریزی سازمانی و درست باید به صورت كمی و كیفی در جهت تحقق سند چشم انداز 1404 گام های اساسی برداشته و به صورت محسوس گزارش عملكرد خودرا به دبیرخانه شورای اشتغال عرضه نماید.




1397/10/12
15:38:51
5.0 / 5
2304
تگهای خبر: اشتغال , اشتغال زایی , اقتصاد , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید