برنامه تامین اجتماعی برای استقرار نظام ارجاع

برنامه تامین اجتماعی برای استقرار نظام ارجاع کاروخدمت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از طراحی برنامه عملیاتی برای استقرار نظام ارجاع آگاهی داد و اظهار داشت: این برنامه با مشارکت تمامی واحدهای سازمانی و هماهنگی با سایر نهادها طراحی می شود و بهترین و موثرترین روش ها را برای موفقیت و استقرار این برنامه به کار خواهیم گرفت.


به گزارش کاروخدمت به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تامین اجتماعی استانها که با رویکرد تحولی و تمرکز راهبردی بر موضوع «اجرای سطح بندی خدمات و بررسی راهکارهای نظام ارجاع در درمان مستقیم» برگزار شد، اظهار نمود: توسعه و ارتقاء خدمات درمانی از مسائل مهم مورد توجه در سازمان تامین اجتماعی است و درمان یکی از تعهدات مهم و اصلی است که بیمه شدگان، بازنشستگان و خانواده آنها از این خدمات استفاده می نمایند.
وی ادامه داد: از همه همکاران و کادر درمان که خصوصاً در درمان کرونا تلاش زیادی برای کاهش مشکلات مردم داشتند، تشکر می کنم و امیدواریم با رعایت محدودیت ها سویه جدید کرونا موجب لطمه در کشور ما نشود و با موفقیت از این مرحله عبور نماییم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طراحی برنامه تحول راهبردی و برنامه عملیاتی در زمینه درمان این سازمان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: درباره مسائل مختلف حوزه درمان مباحث زیادی را بررسی نموده ایم و برای رسیدن به همبستگی و اتخاذ تصمیم برای انتخاب مسائل اصلی برنامه های راهبردی را که از اقدامات اصلی و مدیریتی خواهد بود را با جدیت پیگیری می نماییم.
موسوی اجرای برنامه های عملیاتی با نگاه تحولی را نیازمند توجه به چشم انداز و برنامه تحول راهبردی دانست و اظهار داشت: پیش از شروع برنامه عملیاتی، تمام جوانب کار را ارزیابی می نماییم و بعد از مشورت و گرفتن نظرات کارشناسی و هماهنگی کلان با سایر مراجع وارد عمل می شویم و کارها را پیش می بریم.
وی ادامه داد: همه ما از شرایط نظام درمان کشور و جایگاه سازمان تامین اجتماعی در این ساختار آگاهی داریم و باتوجه به شرایط موجود، برای تحقق اهداف و برنامه ها و رسیدن به چشم انداز مطلوب تلاش می نماییم.
موسوی افزود: نظام ارجاع می تواند قسمتی از مشکلات درمان کشور را حل کند و افزایش کیفیت همراه با اثربخشی خدمات و هزینه ها را به همراه داشته باشد. می دانیم که شرایط فعلی با وضع مطلوب فاصله دارد و برای رفع مشکلات نباید تردید نماییم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تجربیات موفق مربوط به اجرای برنامه نسخه الکترونیک و پیشتازی سازمان تامین اجتماعی در این برنامه، اظهار داشت: در نسخه الکترونیک تجربه ما نشان داد که با وجود سختی هایی که در این راه وجود داشت، نتیجه نهایی به نفع کشور و نظام بهداشت و درمان است.
موسوی هماهنگی و همکاری بین بخشی را از دیگر مسائل حائز اهمیت برای پیشبرد نظام ارجاع دانست و اظهار داشت: ما برای پیشبرد این طرح با وزارت بهداشت و سایر نهادها همکاری خواهیم کرد. ما می توانیم این طرح را از منظر سازمان تامین اجتماعی شروع نماییم و وارد این مسیر شویم تا آثار و برکات آن برای کشور و سیستم سلامت باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی با اشاره به این که تامین اجتماعی بزرگترین خریدار خدمات درمانی است، اضافه کرد: بعد از نهایی شدن برنامه عملیاتی با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت ها برای پیشبرد و تحقق برنامه اقدام می نماییم. سایر اجزای سیستم سلامت و وزارت بهداشت نیز آماده همکاری هستند و مانعی در این عرصه وجود ندارد اما اساسا در اجرا با مسائلی مواجه خواهیم شد که باید از موانع عبور نماییم.




منبع:

1400/10/04
12:23:30
5.0 / 5
925
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید