چرا پرداخت کنندگان قبوض تلفن ثابت بدهکار شدند؟

چرا پرداخت کنندگان قبوض تلفن ثابت بدهکار شدند؟ به گزارش کاروخدمت، درپی اعلام برخی مشترکان بر اساس ثبت بدهی پیشین بعد از پرداخت هزینه تلفن ثابت، معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: باتوجه به سیاست بانک ها، پرداختی آنها 24 تا 72ساعت بعد برای وصول به مخابرات اعلام گردد.


برخی مشترکان اعلام نموده اند که با وجود پرداخت هزینه تلفن ثابت، برایشان بدهی پیشین لحاظ شده و پرداخت های ماه قبل نیز محاسبه نشده است.
در این راستا، داوود زارعیان - معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران در رابطه با چرایی این مورد اظهار داشت: پرداخت قبض از کانال های مختلفی ممکن است که برخی از آنها بوسیله روش های مستقیم مانند تلفن ۲۰۰۰، اپلیکیشن مخابرات و *۲۰۲۰# صورت می گیرد، ازاین رو وقتی مشترک از این شیوه ها پرداخت می کند، فورا سیستم ثبت و صورت حساب وی صفر می شود که هم اکنون بخش زیادی از مشترکین از این راه قبض خودرا پرداخت می کنند.
وی اضافه کرد: دسته دوم کسانی هستند که بوسیله سایر اپلیکیشن ها یا روش های پرداخت مانند اپلیکیشن سایر بانکها یا آپ، قبض خودرا پرداخت می کنند. به طور معمول در این شیوه ها امکان دارد سیاست بانکها متفاوت باشد و برخی تا ۲۴ ساعت و برخی دیگر تا ۷۲ ساعت بعد به مخابرات اعلام کنند؛ اما آن چه مسلم است این بوده که روش های پرداخت از دو روش دیگر خارج نیست و در دیرترین زمان ممکن ۷۲ ساعت و در بهترین حالت ممکن کمتر از یک دقیقه در سیستم، صورتحساب مخابرات اعمال می شود.
معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: البته گاهی اوقات امکان دارد تعداد محدودی کمتر از یک درصد مواردی هم وجود داشته باشد که به علت اختلال در نظام بانکی یا یک اپ این وصولی چند روز بیش از ۷۲ ساعت بطول بیانجامد اما درنهایت وصولی به مخابرات اعلام می شود. همینطور قبض های صادره در دوره بعد بر مبنای همین اعلام وصولی است که بوسیله بانکها به طرف مخابرات ارسال می شود.
زارعیان اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی دراین خصوص نداریم اما امکان دارد آن دسته از مشترکینی که کمتر از ۷۲ ساعت پیش از صدور قبض، پرداخت داشتند، در صورتحساب دوره هایشان بدهی اعلام گردد که این هم ایرادی نیست و مشترک در دوره بعدی بستانکار می شود.
وی در انتها تشریح کرد: مشترکان برای انجام پیگیری های لازم می توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند ضمن این که بوسیله مخابرات من هم می توانند میزان بدهی خودرا مشاهده کنندتا مطمئن شوند بدهکار هستند یا نیستند.
منبع: ایسنا
برخی مشترکان اعلام نموده اند که با وجود پرداخت هزینه تلفن ثابت، برایشان بدهی پیشین لحاظ شده و پرداخت های ماه قبل نیز محاسبه نشده است.
در این راستا، داوود زارعیان - معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران در رابطه با چرایی این مورد اظهار داشت: پرداخت قبض از کانال های مختلفی ممکن است که برخی از آنها بوسیله روش های مستقیم مانند تلفن ۲۰۰۰، اپلیکیشن مخابرات و *۲۰۲۰# صورت می گیرد، ازاین رو وقتی مشترک از این شیوه ها پرداخت می کند، فورا سیستم ثبت و صورت حساب وی صفر می شود که هم اکنون بخش زیادی از مشترکین از این راه قبض خودرا پرداخت می کنند.
وی اضافه کرد: دسته دوم کسانی هستند که بوسیله سایر اپلیکیشن ها یا روش های پرداخت مانند اپلیکیشن سایر بانکها یا آپ، قبض خودرا پرداخت می کنند. به طور معمول در این شیوه ها امکان دارد سیاست بانکها متفاوت باشد و برخی تا ۲۴ ساعت و برخی دیگر تا ۷۲ ساعت بعد به مخابرات اعلام کنند؛ اما آن چه مسلم است این بوده که روش های پرداخت از دو روش دیگر خارج نیست و در دیرترین زمان ممکن ۷۲ ساعت و در بهترین حالت ممکن کمتر از یک دقیقه در سیستم، صورتحساب مخابرات اعمال می شود.
معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: البته گاهی اوقات امکان دارد تعداد محدودی کمتر از یک درصد مواردی هم وجود داشته باشد که به علت اختلال در نظام بانکی یا یک اپ این وصولی چند روز بیش از ۷۲ ساعت بطول بیانجامد اما درنهایت وصولی به مخابرات اعلام می شود.
1404/06/24
08:54:09
5.0 / 5
17
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب کاروخدمت
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

كاروخدمت

خدمت در محل شما ؛ کار و خدمت، همراه شما در مسیر یافتن بهترین خدمات در شهر است

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید