چهره های سال راه و ساختمان انتخاب شدند

چهره های سال راه و ساختمان انتخاب شدند كاروخدمت: از منتخبان پنجمین دوره چهره سال ۱۳۹۶ در حوزه راه و ساختمان تجلیل شد.



به گزارش كاروخدمت به نقل از ایسنا، بامداد امروز باحضور فرج اله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی، پیروز حناچی معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران، محمد سعید ایزدی و هوشنگ عشایری معاونان وزیر راه و شهرسازی، مسئولان و دست اندركاران حوزه عمران و شهری از برگزیدگان جشنواره راه و ساختمان معرفی و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ایرج شهین باهر شهردار تبریز در دسته كلانشهرها، مسعود نصرتی شهردار رشت در دسته شهرداری ها، تقی رضایی مدیركل راه و شهرسازی استان البرز در دسته مدیران راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس در دسته روسای سازمان نظام مهندسی و همینطور در دسته پروژه های عمرانی، پروژه محله بلاغی قزوین، منتخبان چهره راه و ساختمان شدند.

پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان در تاریخ هفتم تا تا پانزدهم اسفند ماه برگزارشده است و در این انتخابات شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخش های شهرداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی و پروژه های عمرانی را انتخاب كردند.

منتخبان این دوره از جشنواره به ترتیب ایرج شهین باهر شهردار تبریز با كسب ۷۴۲۷رای از مجموع آرا بعنوان چهره سال راه و ساختمان در در دسته كلانشهرها و مسعود نصرتی- شهردار رشت با مجموع ۶۹۹۱رای در دسته شهرها انتخاب شدند.

همچنین تقی رضایی- مدیركل راه و شهرسازی البرز با مجموع ۲۶۵۱رای از آرای مردمی بعنوان چهره سال راه و ساختمان در دسته «مدیران راه و شهرسازی» برگزیده شدند.

علاوه بر این، در دسته «روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان» شهروندان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس را با۲۲۰۹ رای از مجموع آرا بعنوان چهره سال راه و ساختمان سال ۹۶ برگزیدند.

همچنین در دسته پروژه های عمرانی پروژه محله بلاغی با۶۹۱ رأی گزینه انتخاب مردمی برای چهره سال راه و ساختمان شد.

سه محور «بازآفرینی شهری» و «رعایت حقوق شهروندی» از اهداف برگزاری پنجمین دوره جشنواره چهره سال راه و ساختمان بود كه تلاش شد با جریان سازی و انجام بیش از دویست مصاحبه خبری و گزارش كه با پوشش رسانه ای خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری، شبكه های اجتماعی و صدا و سیما همراه بود به یكی از مطالبات مردمی تبدیل گردد.

انتخابات چهره سال راه و ساختمان كشور كه هرساله برگزار می شود، انتخابی كاملاً رسانه ای است و تمامی مدیران و مسئولان مذكور توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب می شوند.

در این مراسم محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی اظهار نمود: در دولت یازدهم سعی كردیم كه سیاست های بازآفرینی شهری را بر محور كیفی سازی قرار دهیم.

وی اضافه كرد: بخشی نگری و انتقاد صرف از یكدیگر سبب لطمات جبران ناپذیر به كشور می گردد. ازاین رو لازم است تا فضای همدلی و هم افزایی در جهت رفع مشكلات به وجود بیاید. نقدهایی كه پس از حوادث اخیر بوجود آمده صرفا شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت ها است.




1396/12/17
20:46:39
5.0 / 5
2315
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید