در گفتگو با مهر اعلام شد؛

فعالیت گروه ملی فولاد از سر گرفته شد، تأمین مواد اولیه برای ۱۵ روز

فعالیت گروه ملی فولاد از سر گرفته شد، تأمین مواد اولیه برای ۱۵ روز به گزارش كاروخدمت مدیر كل پشتیبانی از پایداری مشاغل وزارت كار، از آغاز فعالیت چرخه كار و تولید گروه ملی فولاد از امروز(چهارشنبه ۲۸آذر) اطلاع داد و اظهار داشت: مواد اولیه حداكثر تا ۱۵ روز تأمین شده است.



كریم یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز فعالیت گروه ملی فولاد و استقرار كارگران در این شركت از امروز( چهارشنبه ۲۸ آذرماه) اطلاع داد و اظهار داشت: عصر روز گذشته مسئولان استان خوزستان با مدیران گروه ملی فولاد اهواز و نمایندگان كارگران این شركت، نشستی برگزار كردند كه منتج به بازگشت كارگران از روز جاری به محیط كار و از سرگیری فعالیت چرخه كار و تولید در این كارخانه شد.
نماینده ویژه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در امور رسیدگی به بنگاه های مشكل دار اضافه كرد: خوشبختانه از امروز، كارگران گروه ملی فولاد در محیط كار حاضر و نسبت به راه اندازی دو خط تولید اقدام نمودند.
مدیر كل پشتیبانی از پایداری مشاغل وزارت كار، درباره آخرین وضعیت آزادی كارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد هم خاطرنشان كرد: آزادی كارگران بازداشتی با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است و تمام كارگران بازداشت شده به تدریج از امروز تا آخر هفته آزاد می شوند.
یاوری تاكید كرد: وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی مجدداً و موكداً مخالفت خویش را برای هر گونه بازداشت كارگران براثر اعتراض برای دریافت مطالبات قانونی خود كه به صورت مسالمت آمیز صورت می دهد، اعلام می كند.
وی همینطور تصریح كرد: هم اكنون با عنایت به از سر گیری فعالیت كارگران در گروه ملی فولاد مواد اولیه برای تولید برای ۱۰ تا ۱۵ روز آینده تأمین شده اما بانك ملی بعنوان سهامدار عمده این شركت مكلف است نسبت به خواسته های قانونی كارگران همچون تأمین مواد اولیه برای تولید مستمر، راه اندازی تمام خطوط تولید و پرداخت حقوق معوق كارگران توجه جدی به عمل آورد.

1397/09/30
14:05:15
5.0 / 5
2479
تگهای خبر: تولید , شركت , كارگر , مشاغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید