وزیر نیرو اعلام كرد:

اجرای ۶ پروژه در بخش مدیریت مصرف آب و انرژی

اجرای ۶ پروژه در بخش مدیریت مصرف آب و انرژی به گزارش كاروخدمت وزیر نیرو اظهار داشت: با عنایت به نیاز كشور به مدیریت مصرف آب و انرژی، ۶ پروژه تهیه كردیم كه سه پروژه مربوط به مناطق روستایی و بقیه مربوط به شهرهاست و امیدواریم با اجرای این پروژه ها، شرایط اولویت بخشی به مدیریت مصرف آب عملی شود.


«رضا اردكانیان» روز شنبه در مراسم امضای قرارداد عاملیت بند الف تبصره ۱۸ بانك توسعه تعاون و شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور كه با حضور وزرای تعاون، كار و رفاه اجتماعی و نیرو در محل وزارت كار برگزار شد، تصریح كرد: كنار هم نشستن وزرا به معنای دولت نیست بلكه دولت با میزان طرح ها و پروژه های بین بخشی و اجرای آنها تعریف می شود.
وی افزود: آب منبع تجدیدپذیر است اما تنها یك درصد از آب های شیرین در دسترس بشر است و بقیه در دسترس نیست.
اردكانیان اضافه كرد: میزان آب شیرین قابل دسترس همواره ثابت بوده در حالیكه جمعیت همواره رو به افزایش است و بر این اساس از سال های گذشته همواره مدیریت مصرف و بهره وری آب مورد توجه جهانیان است.
وزیر نیرو با اشاره به اینكه بیشتر پروژه ها در كشور بر روی تامین آب معطوف بودند، اظهار داشت: در این سال ها كمتر به بخش مصرف توجه شده است و براین اساس ما تلاش داریم كه آب باكیفیت و بهتر و با تلفات كمتر به دست مصرف كننده برسد.
اردكانیانتاكید كرد: مدیریت بهره برداری و مصرف آب نیازمند كار فراوان است و یكی از آنها هدایت سرمایه ها به این سمت است.



1398/08/12
22:58:12
5.0 / 5
2072
تگهای خبر: بهره برداری , توسعه , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید