بخشنامه ربیعی درباره نحوه انتساب مدیران وزارت كار

بخشنامه ربیعی درباره نحوه انتساب مدیران وزارت كار كاروخدمت: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای به سازمان ها و نهادهای تابعه این وزارتخانه خواهان ممنوعیت بكارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شركت ها و هلدینگ های تابعه به آنها شد.


به گزارش كاروخدمت به نقل از ایسنا، متن بخشنامه مذكور به این شرح است: "فساد اداری و مالی در هر جامعه ای یك معضل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده و بعنوان مهمترین عامل شكاف بین دولت_ملت ها و بزرگترین مانع در سر راه پیشرفت جوامع، صدمات جبران ناپذیری را بر روند توسعه همه جانبه كشورها وارد می سازد. تجربه، دانش و باور من هم گواه این واقعیت است كه فساد اداری مانع رشد رقابت های سالم و عدالت اجتماعی می گردد. ازاین رو مبارزه هوشمندانه، پیشدستانه، جدی و همه جانبه با اشكال و مظاهر اینگونه فساد كه بیش و پیش از هر چیزی حاكمیت قانون را زیر سوال برده، باید اولویت نخست همه ما در فرصت مدیریتی خود باشد و در مسیر این ماموریت خطیر، باید آماده خطر و پرداخت هزینه های گزاف آن هم باشیم.
متاسفانه باوجود تاكیدات مكرر و صدور بخشنامه های متعدد، گزارش هایی درباره بكارگیری منسوبین به افراد سیاسی، در سطوح مدیریتی شركت ها و هلدینگ های تابعه برخلاف اصول شایسته سالاری دریافت می نمایم و همین طور از ارتباطات غیر رسمی و خارج از ماموریت های غیرمحوله، توسط برخی مدیران با افراد ذی نفوذ سایر قوا آگاه هستم. این گونه اقدامات نشانگر عدم مسئولیت و بی كفایتی این نوع مدیران است كه برآیند آن، مخدوش سازی سرمایه اجتماعی، ترویج یاس و بی تفاوتی است.
بدین وسیله، بدون هیچ گونه ملاحظه ای و برای آخرین بار ابلاغ می كنم چنانچه مدیری به جای كار حرفه ای به دنبال ارتباطات با ذینفعان من غیر حق و یا انتصابات سیاسی باشد، بی درنگ عزل خواهد شد".



1396/11/15
15:03:41
5.0 / 5
2342
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید