ربیعی در بازدید از دو استارت آپ مطرح كرد؛

اتصال روستا به تجارت الكترونیك از برنامه های صندوق كارآفرینی امید

اتصال روستا به تجارت الكترونیك از برنامه های صندوق كارآفرینی امید به گزارش كاروخدمت رئیس هیأت مدیره صندوق كارآفرینی امید اظهار داشت: یكی از برنامه های صندوق كارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الكترونیك است و با همكاری با استارت آپ ها با جدیت در حال انجام و نهایی سازی آن هستیم.



به گزارش كاروخدمت به نقل از صندوق كارآفرینی، علی ربیعی رئیس هیأت مدیره این صندوق در جریان بازدید از دو استارت آپ اظهار داشت: بخش خدمات به آهستگی تاثیرگذاری خویش را در رشد كشور خواهد داشت و می توان با سرمایه گذاری در حوزه خدمات و فضای مجازی جامعه و بخشی از اقتصاد را نجات داد.
ربیعی اضافه كرد: دیگر رشد اقتصادی فقط با صنایع بزرگ انجام نخواهد شد و خدمات تاثیر گذاری خویش را در آینده بر رشد كشور نشان خواهد داد.
وی تصریح كرد: یكی از برنامه های صندوق كارآفرینی امید اتصال روستا به تجارت الكترونیك است و با همكاری با استارت آپ ها با جدیت در حال انجام و نهایی سازی آن هستیم.
در جریان این بازدید همینطور اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید هم در نشست با مدیرعامل یكی از شركت های استارت آپی با تاكید بر توسعه فعالیت استارتاپ های پیشرو اظهار نمود: این روزها اكوسیستم استارتاپی زندگی را برای مردم آسان كرده بنابراین صندوق در تلاش است علاوه بر توسعه خدمات آنلاین خود از استارتاپ ها حمایت های لازم را داشته باشد.
وی اضافه كرد: ورود استارتاپ ها به بخش هایی كه ظرفیت های شغلی بسیاری در آن وجود دارد، به اشتغالزایی كشور كمك بزرگی خواهد نمود.
نوراله زاده در ادامه با اشاره به اولویت های صندوق كارآفرینی امید در مورد پشتیبانی از كسب و كارهای اینترنتی مطرح كرد: استراتژی صندوق همواره این بوده كه از استارت آپ های فعال در حوزه فین تك، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، توسعه بازار كالاهای ایرانی و تامین مالی جمعی حمایت كند. ازاین رو درصدد هستیم همكاری مان را با استارتاپ ها در جهت ارتقای كسب و كارهای روستایی افزایش دهیم.

1398/03/15
22:29:44
5.0 / 5
2314
تگهای خبر: اشتغال , اقتصاد , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید