مدیركل دفتر توسعه كارآفرینی وزارت كار:

ثبت نام جشنواره انتخاب كارآفرینان برتر كشور شروع شد

ثبت نام جشنواره انتخاب كارآفرینان برتر كشور شروع شد كاروخدمت: مدیركل دفتر توسعه كارآفرینی و بهره وری نیروی كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب كارآفرینان برتر كشور تا 31 تیرماه آگاهی داد.



به گزارش كاروخدمت به نقل از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی اظهار نمود: به استناد نتایج حاصل از تحقیقات سازمان جهانی توسعه كارآفرینی (GDEI)، همبستگی بالایی بین كارآفرینی با اهداف كلی رفاه انسانی، نظیر افزایش رشد اقتصادی، كاهش نابرابری درآمدی، بهبود كیفیت محیط زیست و ثبات در جامعه وجود دارد. در واقع پویایی اقتصاد، حاصل فعالیت های كارآفرینی مبتنی بر تشخیص فرصت ها است، رویكرد جشنواره سیزدهم نیز بر اساس شناسایی و معرفی بنگاه های كارآفرین پُر رشدی است كه با تاكید بر نوآوری و پذیرش مخاطرهِ فعالیت های نوآورانه خود، قادر به نفوذ آگاهانه در بازارها، ایجاد رقابت در بین بنگاه ها و بهبود عملكرد كلی اقتصاد هستند، بدین جهت شایسته است این الگوهای موفق بعنوان نیروی صلح و برابری و رفاه فراگیر انسانی به جامعه معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
وی اشاره كرد: كارآفرینان برتر علاوه بر معرفی به جامعه و تقدیر از آنها، می توانند در «كانون كارآفرینی استان» نیز عضو شده و بعنوان اتاق فكر كارآفرینی استان ایفای نقش كرده و علاوه بر ارائه پیشنهادات و طرح ها در امتداد ایجاد اشتغال و توسعه كارآفرینی در استان، به بهبود فضای كسب و كار كمك كنند.
سرهنگی اشاره كرد: همین طور عضویت آنها در «باشگاه كارآفرینان برتر كشور» از دیگر دستاوردهای انتخاب در این جشنواره است.
وی افزود: تمامی كارآفرینان از ۸ خرداد ماه لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری می توانند با بازگشت به وبگاه با نشانیwww.karafarinanebartar.ir و تكمیل پروسه ثبت نام در این رقابت شركت نمایند.
مدیركل دفتر توسعه كارآفرینی و بهره وری نیروی كار اشاره كرد: كارآفرینان همین طور برای كسب اطلاعات بیشتر به اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان و یا معاونت اشتغال و كارآفرینی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی، وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، طبقه هفتم، دفتر توسعه كارآفرینی كدپستی ۱۴۵۷۹۹۴۸۶۱، شماره تلفن ۶۴۴۹۲۷۵۱ و ۶۴۴۹۲۶۶۵، دورنگار ۶۶۵۸۰۱۲۷ و رایانامه به نشانی karafarini@mcls.gov.ir بازگشت كنند.


منبع:

1398/03/21
14:23:42
5.0 / 5
1998
تگهای خبر: اشتغال , اقتصاد , توسعه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید