واكنش رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری به احتمال گرانی بلیت اربعین

واكنش رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری به احتمال گرانی بلیت اربعین به گزارش كاروخدمت رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری در واكنش به احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای سفرهای زائرین اربعین به سمت مرزهای ایران و عراق، اظهار داشت: هنوز قیمت قطعی مشخص نشده و احتمال افزایش قیمت وجود دارد اما هیچ مشكلی برای سرویس دهی و عرضه خدمات به زائرین نداریم.


به گزارش كاروخدمت به نقل از ایسنا، هر ساله در روزهای اربعین خیلی از مردم ایران و شیعیان سایر كشورها به سمت عراق می روند و مسیر نجف تا كربلا را پیاده روی می كنند كه حدودا تعداد زائرین به حدود ۲ تا ۲.۵ میلیون نفر در این ایام می رسد.
احمدرضا عامری - رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری – درباره برنامه ها و جزئیات عرضه خدمات به زائرانی كه از شهرهای ایران به عراق می خواهند سفر كنند، به ایسنا اظهار داشت: با عنایت به ناوگان ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوسی كه در كشور در سه كلاس VIP ۲۵ نفره، ۳۰ نفره و اتوبوس های بیشتر از ۴۰ نفره هیچ مشكلی برای سرویس دهی و عرضه خدمات به زائرین حسینی نداریم اما هنوز مذاكرات و جلسات ادامه دارد و قیمت بلیت اتوبوس از مبداهای مختلف به سه نقطه مرزی مهران، شلمچه و چذابه مشخص نشده است.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه آیا با عنایت به مشخص نشدن قیمت، احتمال افزایش آن وجود دارد یا خیر؟ اضافه كرد: احتمال همه چیز وجود دارد و همه جزئیات آن بعد از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.
داشتن شرایط سنی برای اتوبوس های عازم عراق
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری افزود: با عنایت به مذاكرات صورت گرفته، مقرر شد كه فقط اتوبوس هایی وارد خاك عراق شوند كه كمتر از ۵ سال از تولید آنها می گذرد تا كیفیت خدمات رسانی ارتقاء پیدا كند.
عامری با اشاره به اینكه برخی در این روزها با عنایت به شلوغی مرزها و ازدحام جمعیت سوء استفاده می كنند: خاطرنشان كرد: بطور قطع در این میان برخی امكان دارد تخلف كنند و سبب آزار و اذیت مردم شوند كه بطور قطع با گزارش آنها با دستگاه های نظارتی مانند وزارت راه، پلیس راه، سازمان راهداری و... بطور قطع با متخلفان برخرد خواهد شد. اما زائرین هم باید به این نكته توجه لازم را داشته باشند كه امكان دارد مشكلات پیشبینی نشده ای هم به وجود آید مثلا ظرفیت مرزی مانند مهران حدود ۲۰۰ هزار نفر است اما برنامه ریزی زائرین اگر در ایام بازگشت به كشور قدری درست نباشد ممكن در یك ساعت ۳۰۰ هزار نفر در این نقطه مرزی تجمع كنند و چنین مساله ای می تواند همه برنامه ریزی های ما را بهم بریزد.



1398/06/27
22:31:16
5.0 / 5
1961
تگهای خبر: تعاونی , تولید , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید