معاون عملیات اورژانسی كشور:

تجهیز خودرو ها به قطعه هوشمند برای آگهی امدادی

تجهیز خودرو ها به قطعه هوشمند برای آگهی امدادی به گزارش كاروخدمت معاون عملیات اورژانسی كشور اظهار داشت: طرح نصب قطعه هوشمند ارسال آگهی امدادی با هدف اطلاع یافتن فوری مراكز امدادرسان از حوادث خودرویی به خودروسازان ارائه شده است.


«حسن نوری» روز سه شنبه در دومین همایش هوشمند سازی امدادخودرو در دانشگاه علم و صنعت، اضافه كرد: نصب این قطعه هوشمند در خودرو ها كمك خواهدنمود تا سازمان های امدادرسان و اورژانس بتواند در دقایق اولیه بروز حادثه در محل حاضر شده و بدین سان از وقوع تلفات و لطمه دیدگی بیشتر افراد جلوگیری كند.
وی ادامه داد: نصب این قطعه همین طور می تواند به امدادرسانی سایر دستگاه ها كمك كرده و از بروز حوادث ناگوارتر جلوگیری كند.
نوری خواهان ورودجدی تر خودروسازها به این مساله شد تا بدین سان از شدت حوادث خودرویی كاسته شود.
معاون عملیات اورژانسی كشور استاندارد ایستگاه های اورژانس در جاده های كشور را ۴۰ كیلومتر بیان كرد و اظهار داشت: به سبب میزان بالای حوادث جاده ای این استاندارد را كوتاهتر كرده ایم، اما ترافیك پس از وقوع حادثه مانع سرعت گرفتن حضور اورژانس می شود.
وی اضافه كرد: اورژانس كشور باتوجه به این مساله و اینكه سایر دستگاه ها زودتر به محل حوادث برسند آماده است آموزش های لازم را به آنان عرضه نماید.
نوری اظهار داشت: ارائه آموزش های اورژانس به امدادگران خودرو خواهد توانست به كاهش لطمه های ناشی پس از حوادث كمك نماید.
معاون عملیات اورژانس كشور با اشاره به اینكه بسیاری از لطمه های ناشی از حوادث ناشی از ناآگاهی از ارائه خدمات اورژانسی است، اظهار داشت: بر این اساس سازمان اورژانس آماده همكاری با همگان برای بهره مندی از آموزش های صحیح است تا از شدت لطمه های پس از حوادث كم شود.
وی از استانداردهای خودرویی انتقاد نمود و اظهار داشت: تدوین استانداردهای خودرویی باید با نظر خواهی از سازمان های امداد رسان تدوین و اجرایی شودو بر استفاده از سامانه های هوشمند در خودروسازی اصرار كرد.



منبع:

1398/11/08
20:04:27
5.0 / 5
3349
تگهای خبر: استاندارد , حوادث , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید