معاون وزیر كار:

اقتصاد مقاومتی تنها راهكار مقابله با تحریم است

اقتصاد مقاومتی تنها راهكار مقابله با تحریم است به گزارش كاروخدمت معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اتكا به اقتصاد مقاومتی تنها راه مناسب برای مقابله با تحریم است و تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو همراهی همه نهادهای دولتی و غیردولتی با بخش خصوصی است.


به گزارش كاروخدمت به نقل از ایرنا غلامرضا پناه روز شنبه در آیین افتتاح واحد بسته بندی ماهی و میگو در آبادان در جمع خبرنگاران گفت: باید از ظرفیت تعاونی ها بیشتر از پیش برای مقابله با تحریم استفاده نمائیم.
وی اضافه كرد: ایران اسلامی به واسطه تحریم های ظالمانه در شرایط بسیار سختی به سر می برد كه تنها راه برون رفت از مشكلات ناشی از تحریم اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی با همت سرمایه گذاران و كارآفرینان داخلی محقق می شود.
معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز عرصه جهاد و مبارزه با دشمن در بخش تولید است و شعار امسال مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید محور فعالیت و كار برای مسئولان، سرمایه گذاران و تلاشگران كشور است.
پناه اشاره كرد: ایجاد اشتغال با شرایط تحریم دشوار است و كسانی كه بتوانند با اشتغالزایی آرامش را به جامعه هدیه بدهند به اقتصاد مقاومتی كمك كرده اند.
وی استان خوزستان را نماد استقامت، سلحشوری، مبارزه و پایداری كشور دانست و اظهار داشت: آبادان و خرمشهر در نوك پیكان این استقامت و پایداری قرار دارند.
پناه گفت: آبادان و خرمشهر سال ها میدان جنگ و مبارزه و استقامت و دلاوری بودند و امروز به سنگر جهاد تولید، كار و تلاش و فعالیت تبدیل شدند.
به گزارش كاروخدمت به نقل از ایرنا همزمان با هشتمین روز از دهه مبارك فجر شركت بسته بندی ماهی و میگو با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در آبادان به بهره برداری رسید.
این كارگاه، ظرفیت بسته بندی سالانه یك هزار تن ماهی و پنجهزار تن میگو را دارد.
۴۳۰ فروند لنج صیادی و ۵۷۵ قایق موتوری در بنادر صیادی آبادان، اروندكنار و چوئبده مشغول فعالیت صید و صیادی هستند.



منبع:

1398/11/22
15:20:21
5.0 / 5
2685
تگهای خبر: اشتغال , اقتصاد , بهره برداری , تعاونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید