چهارمین بسته حمایتی كرونا فرداشب واریز می شود

چهارمین بسته حمایتی كرونا فرداشب واریز می شود كاروخدمت: بر طبق اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها چهارمین بسته حمایتی كرونا به مبلغ ۲۰۰ تا 6۰۰ هزار تومان ساعت ۲4 فردا (شنبه) شب به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می شود.


دولت برای پشتیبانی از وضعیت معیشتی افرادی که در جریان ویروس کرونا گرفتار لطمه شدند، پرداخت نقدی برای سه میلیون نفر که حداقل درآمد را دارند را مصوب کرد.
بر این اساس، قرار شد برای حدود سه میلیون نفر (بین یک تا ۱.۵ میلیون خانوار را تشکیل می دهند) مبلغی در چهار ماه پرداخت گردد که مرحله نخست واریز آن ۲۷ اسفندماه و دومین مرحله ۳۰ فروردین ماه انجام شد. همین طور یک مرحله نیز ویژه ماه مبارک رمضان (اول اردیبهشت) پرداخت شده بود.
مرحله سوم نیز ۲۹ اردیبهشت واریز شد و مرحله پایانی این کمک ها فرداشب (۳۱ خردادماه) واریز خواهد شد.
بر طبق این گزارش سه میلیون نفری که فاقد هرگونه درآمد ثابت یا موقت هستند، مستمری بگیر نیستند یا پرداخت کنندگان هیچکدام از صندوق های بیمه نیستند مشمول دریافت بسته حمایتی هستند.
میزان پرداخت به تناسب بعد خانوار است و مبلغی ثابت برای هر نفر نخواهد بود؛ بطوریکه برای خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.



منبع:

1399/04/01
14:23:39
5.0 / 5
1748
تگهای خبر: بیمه , سازمان , معیشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید